Optimaliseer uw logistieke processen met TRIS Forwarding Management Solution

TRIS Forwarding Management Solution (FMS) is een totaaloplossing die samen ontwikkeld werd met de belangrijkste schakels in de logistieke supply chain. Ze ondersteunt het volledige operationele en financiële dossierbeheer: van offerte tot facturatie, inclusief documentenbeheer.

Gebruikers van TRIS FMS zijn onder meer forwarders, logistieke dienstverleners, terminaloperators, industriële verladers, vervoerders … Zij faciliteren hierdoor de maritieme dossiers, lijnagentuur, forwarding, landtransport, luchtvracht, binnenvaart, tramping, groepage, trading en stockbeheer.

TRIS FMS kan volledig geïntegreerd worden met andere TRIS-oplossingen, met externe systemen (bv. boekhouding, ERP …), portaalsites (INTTRA, GT Nexus, CargoSmart, APCS …) en  MS Office. Via een eenmalige data-invoer hebben klanten alle Service Level Agreements (SLA) en Kritische Prestatie Indicatoren (KPI) volledig onder controle.

Lees meer

Proactieve managementtool

Integratie rederijen

Boek rechtstreeks vanuit het dossier bij rederijen, INTTRA, GT Nexus, ECU, CargoSmart, APCS …

Ontvang de digitale B/L die automatisch wordt gearchiveerd in het digitaal dossier. Alle B/L-gegevens worden in een standaard B/L-sjabloon verwerkt zodat de gebruiker op een efficiënte manier de gegevens kan controleren en indien nodig voorleggen aan de klant.

Boeking- en B/L-gegevens (boekingnummer rederij, reisnummer van het schip, effectieve vertrek- en aankomstijden van het schip …) worden automatisch teruggekoppeld in het dossier.

Vraag een demo aan

Bijkomende voordelen

  • Snel

  • Eenvoudig

  • Efficiënt

  • Transparant

  • Financiële controle

  • Heldere rapportering

  • Uniformiteit bij alle gebruikers

  • Oracle-technologie

Glance – Scan – Commit

Vanuit een helder overzicht (glance) klikt u naar bijkomende info (scan)
om vervolgens effectief te handelen (commit).

TRIS supports your supply chain as a service

Vraag een demo aan